twitter

Колекционерът на кости

Много обичаме да четем и имаме страшно голяма библиотека. Винаги се чуствам страхотно, когато имам възможност да се насладя на дадена книга, особено ако е придружена с чаша ароматно кафе.


Тази книга прочетох след филма "Колекционерът", въпреки че той е направен по нея. По-правилно според мен е да се случва по обратният начин. Филма трудно може да бъде реализиран точно по книгата и има безброй причини за това. Харесвам такъв тип филми и книги, затова "Колекционера" съм го гледала безброй пъти. Трудно намерих книгата, но когато успях, нямах търпение да я разлистя. Оказа се, че е доста по-различна от филма, особено определни части. Това обаче не ме разочарова, тъкмо напротив - книгата стана една от любимите ми, както и първата от поредицата книги на Джефри Дивър, с които се сдобихме след това. Харесва ми стила му, определено е завладяващ.  Категорично съм я под сложила номер 1 в класацията ми, от момента в който изпитах страх, когато се качих в такси (особено ако има нещо люлеещо се закачено на огледалото ) :))

0 коментара:

Публикуване на коментар

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More