twitter

Странно начало...

Дълго време се чудех каква да е първата ми публикация...може би не трябва да се колебая толкова. Всъщност въпросната случка е причина да си направя блог - не че искам да постигна нещо, просто ми се прииска да имам място където да споделям това което мисля. Затова, в този блог смятам да публикувам неща, които са ми направили впечатление, било то положително или отрицателно, неща които ни харесват, и такива които са мое хоби :)

Днес е празник и ние както и повечето хора почиваме. С приятеля ми решихме да отидем до Kaufland - трябваше да купим разни неща. Пристигнахме благополучно и влязохме. Малко след това телефона ми звънна и аз естествено вдигнах. Приказвайки, явно съм бръкнала в джоба си, където имах 5 лв. Не е ясно какво точно е станало, но са паднали, а аз не съм се усетила. Приятелят ми беше на разстояние от мен, видял е, че падат и се е насочил да ги вдигне, като междувременно извикал "Вдигни си парите". Аз обаче изобщо не съм чула. Имам този навик да изключвам тотално, когато говоря по телефона. Знам, че не е правилно, но се надявам с времето да го променя. Между другото сега чета една книга на мой любим автор (Стивън Кинг), която се занимава точно с тази зависимост към този тип комуникация (Нона, благодаря, за хубавата книга). Надявам се да ми повлияе :D Както и да е, точно в този момент са минали две жени, които са взели парите ми, без дори да обърнат внимание, че са близо до мен и е възможно да са мои, просто са ги взели и бързо са се изнесли. Нямам идея дали са чули какво е извикал или не, всъщност това няма толкова голямо значение, тъй като въпросът е принципен. Не ме разбирайте погрешно - не ми е до 5-те лева, но случката ме изненада. Може би, защото аз бих постъпила по друг начин. Странно ми е, че има такъв тип хора, но явно е факт. Жалко е и наистина се надявам да не съм единствената, която би потърсила собственика на изтървани пари. Случката е поучителна за мен - да не бъда толкова разсеяна като за начало, но и да не се надявам че всички хора за честни и съобразителни. Жалко наистина.

1 коментара:

Мда, хич и не се учудвам. Преди няколко месеца в Билла ни откраднаха количката с 50 ст.

Публикуване на коментар

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More