twitter

Добър помощник

От много време исках да си взема механична подочистачка, без кабел, лека и лесно подвижна.

Първоначално се бях спряла на Twister sweeper , но след като проучих, се оказа, че няма гаранция. Тогава се насочих към модел на Филипс. Търсих го доста време, навсякъде беше изчерпан и никъде не ми казваха дали и кога ще получат. Тогава видях в Метро подобна на Karcher.

Взехме нея, макар че се притеснявах дали ще е добра - никъде не бях чувала абсолютно нищо за този модел. Тя, обаче,надмина очакванията ми - лека е, лесно подвижна, успявам да мина цялата къща(около 80 квадрата), без да падне батерията, а праха който успява да събере ме изумява всеки път. Има два вида четки, и двете са добри.

Хубавото е, че е компактна и има поставка, на която може да се закача. Митко я монтира на стената в коридора и сега си стои там без да се пречка, като едновремнно с това винаги ми е на лесно.

Разбира се не може да замени прахосмукачката и не е подходяща за основно чистене. Не успява да се справи и добре с ъглите - предполагам че sweepeр-а би бил по подходящ, ноооо нашата е с 2 години гаранция ;)

Като цяло много добър уред и незаменим помощник.

2 коментара:

Здравейте Албена,
Интересуваме това "чудо" би ли чистило косми от плочки?
Благодаря предварително
Теодора

Да, чисти косми без проблем / наши и на котката/

Публикуване на коментар

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More