twitter

Ръжени бисквити с брашно от рожков, мед и бадеми

Оригиналът на тези бисквити е от тук, но аз промених рецептата в зависимост от продуктите, които имах.

Продукти: 
150 г масло, 1 яйце, 60 гр мед/оригинално е меласа, но аз нямах/, есенция ванилия, 150 грама захар/ аз сложих кафява мускавадо/, 200 грама брашно/ при мен ръжено/, 60 гр. брашно от рожков, 2 ч.л бакпулвер, шипка сол, 120 гр. сурови бадеми или лешници.


Приготвяне: 
Маслото се размеква и се разбива добре със захарта. Добавят се яйцето, меда, ароматите и солта. Отделно се смесват брашното, брашното от рожков, с бакпулвера и бадемите смлени на брашно. Объркват се добре и се добавят към течната смес. Разбъркваме добре, аз бърках в началото с миксер, после на ръка. Идеята е да се получи меко тесто, от което да се оформят топчета. На мен ми пое малко повече брашно отколкото е в рецептата, може би защото използвах ръжено. Ръженото ми брашно е от Мелница Балван, най-доброто брашно, на което съм попадала до момента.  От тестото се оформят топчета, които може да се украсят в бадем, но аз просто ги натиснах с чука за месо, за да се сплескат леко и да станат на формички.
Пекат се на 180 градуса за около 15 мин. После се оставят леко да изстинат преди да се махнат от тавата. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More