twitter

Никон D60

Любимият ми фотоапарат, не че имам много де :))

Избрах го по препоръка от приятел фотограф и съм много, много доволна. Разбира се освен апаратурата, трябва да можеш и да снимаш, и в този ред на мисли, се глася на курс по фотография, но ще видим кога ще е възможно с малкия. Крастата ме обхвана изцяло, защото освен двата обектива, с които го оборудвах, добавих и горилопод( малък ставив, за снимане на динамични места), поляризиращ филтър, лещи за максро снимка, дистанционно за снимане от разстояние и разбира се голям статив. Апарата е страхотен, но сега ми се иска да имам и нещо по-дребно, което мога да си разнасям, постоянно с мен, защото ми се иска да снимам Виктор при всяка възможост( като всяка майка и аз не съм изключение :)))), а с този е малко по-сложно :))

0 коментара:

Публикуване на коментар

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More