twitter

Аксесоари - 3 част

Сега като описвам нещата, които имаме от Икеа и виждам че явно сме големи фенове :))

За храна използвам тези кутии (PRUTA), евтини са и има всякакви големини. Влизат една в друга, макар че лично малко се изнервям да ги подреждам така. По важното за мен е, че стават за съдомиялна.



Малките кутии от серията JAMKA, използвам за съхраняване на кашата и млякото на Виктор, а големите за продукти като брашно, ориз.


Освен тях, за продукти имам и тази кутия от серията IKEA/365+

Мерителната кана FLACKIG ме изуми с цената си, по магазините едва ли ще намериш такава на толкова ниска цена.

Пръв помощник в кухнята ми е кухненската везна ORDNING, от която съм много доволна. Единственото е че трябва да имате батерии винаги под ръка, защото сравнително бързо се изтощават.




Вътрешните рафтове RATIONELL, са много функционални и чрез тях постигам по-добро разпределение и подредба в шкафовете.


Имаме органайзера за торбички RATIONELL, още преди да се появи Икеа в България. Подарък ни е от кръстницата ми, която живее в Канада.


На дъното на шкафовете съм сложила силиконовите подложки RATIONELL

Чиниите за хранене съм сложила в подходящи органайзери, които за съжаление вече не се предлагат в България. Те са от серията RATIONELL и изглеждат така


изключително удобни са, чиниите могат да се подредят по големина в тях.

За салфетките използваме салфетника FANTASTISK


а тези вазите SOMRIG

стоят само като украшение, тъй като не съм ги използвала досега.

Тъй като всичко трябва да е в тон, съм взела и две интериорни възглавници в зелен цвят, които за съжаление, вече не намирам в каталога на Икеа.

За лекарствата изпозлвам тези детски кутийки (GLIS)


Много са удобни, разделила съм ги тематично и търсенето е по-лесно.

За декорация използвам кашпи SOCKER

Настолната лампа FORSA я подарих на мъжа ми, по повод, той много си я харесва.










0 коментара:

Публикуване на коментар

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More